srijeda, 3. travnja 2013.

SUNČANA ČIPKA - MOTIVI JE ODMOR ZA DUŠU

Kako je izrada sunčane čipke - motiva vrlo složena prije desetak godina sam izrađivala baš ovu stilizaciju jer mi je bila jako zanimljiva. Mene podsjeća na ružin pup.  Ovih dana sam opet započela i to vam je poput ovisnosti ....kad izradite jedan, drugi ide odmah za njim, treći i slijedeći se samo nižu.... odmor za dušu....






Broj komentara: 17:

  1. Those designs are amazing already and the instructions make them even more charming. judy

    OdgovoriIzbriši
  2. Från idag blir din blogg en av mina favoriter jag hoppas på att vi kan byta länkar för att du ska tycka samma om min blogg! Dina spets söm är väldigt intressanta! Du är välkommen!

    OdgovoriIzbriši
  3. How do you make the edges? Thank you )

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno!Upute za izradu bi puno pomogle zainteresiranima da se odvaže i pokušaju sami .

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovih dana sam čula sa ovu vrstu čipke i kupila sam jedan plastični krug da pokušam nešto raditi. Malo kopam po internetu i baš ne nalazim nešto što bi me pomaknulo sa početka. Da li može neki prijedlog ili šema.Unaprijed se zahvaljujem

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rado ću pomoći..... javite mi se na e-mail marina.motivi@gmail.com LP

      Izbriši
  6. Aquí estaremos en contacto, abrazos desde chile.😘

    OdgovoriIzbriši
  7. Este fin de semana en Stgo de chile se hace una Expo de manualidades, . Te enviaré fotos, hay hartas manualidades preciosa, abrazos

    OdgovoriIzbriši