nedjelja, 16. rujna 2012.

MOTIVI BAKE MARE

Ove fotografije imaju svoju priču....Čipka koju vidite je nastala prije 50 ili čak i 60 godina i izradila ju je moja baka Mara Mikleušević (rođ. Vinarić iz Jaruga) koja je rođena 1932. godine  i koja je svoj cijeli životni vijek dok  su je oči služile radila i čipku , i bogate šlingeraje, heklala i spremala ruho i mojoj mami a i meni kao unuci. Kada me ljudi pitaju od kuda  sam se još prije 12 godina počela čipkom baviti na ovakav način, evo dobri ljudi, i odgovora. Kako nam je svima poznato na oblikovanje osobe odnosno karaktera utječu razni faktori ovo je jedan mislim i presudni, jer kada se osoba rodi u takvom okruženju gdje si cijelo djetinjstvo okružen rukotvorinama jednostavno se ljubav rodi i samo nastavi svoj put .... prije 14 godina sam se udala u Sikirevce, prelijepo slavonsko selo i vidjela sam kako se tu manje-više sve radi sa sunčanom čipkom-motivima, te se uistinu u njih zaljubila. Sve ovo pišem kako bi na neki način zahvalila mojoj baki koja je sami početak postavila upravo ona. Draga žena koja unatoč bolesti i slabog vida još uvijek voli kada joj donesem uratke koje ona poput stručnog suca pregleda i ocijeni. 


Dobila sam prije 12 godina i njezinu ramu  na koju je čipku i radila te ju dobro čuvam jer i ta rama ima svoju još ne ispričanu priču o kojoj ću neki drugi puta pisati...



Srdačan pozdrav!

Nema komentara:

Objavi komentar