ponedjeljak, 22. listopada 2012.

SUNČANA ČIPKA -MOTIVI U OTOČCU

Drage moje ženice, ljubitelji i ljubiteljice čipke, kulture, reda, rada, .... prošli vikenda sam bila u Otočcu na jednom prelijepom susretu  žena s ruralnog područja. To je bila "Nacionalna strateška radionica inicijative žena u ruralnom razvoju RH" koju je organizirao GTF. Imala sam čast biti jedini predstavnik Brodsko- posavske županije te sam se potrudila na najljepši način predstaviti našu Županiju kroz rekla bih "kraljicu rukotvorstva" našega kraja, odnosno sunčanu čipku - motive iz Sikirevaca. Evo nekoliko fotografija u nizu pa prosudite sami kao je bilo. Vjerujte pozitivne energije je bilo na pretek...


...draga gospođa Mary Ann Rukavina Cipetić koja me i pozvala zajedno sa svojom ekipom...


...nastup KUD-a Gaćanka u znak dobrodošlice...


..mlada dama je Tatjana iz Karlovca socijalna radnica, u sredini je osječanka Jelena koja s još jednom gospođom Mirjanom radi lutkice od komušine odnosno šuške, i požežanka iz Velike koja pravi pekmeze...




..izlet na ribogojilište pastrve...

...moja malenkost i Mary Ann... 


...prvi susret s pećinom takve vrste...


...osječanka Mirjana i ja na izvoru Gacke...



...šašava ekipa iz Korenice ( moj brat, nećakinja i snaja) prešli 60 km od Korenice od Otočca samo zbog meeeeeneeee....


...subota navečer...


... izložbeni prostor udruge Sunčana čipka - motivi iz Sikirevaca koji sam dijelila s gospođama iz Vukovara koje  rade super medenjake...


...osječke lutkice...



...detalji izložbe gaćanskog kraja.....



...draga makedonka  gospođa Beba sa svojim rukotvorinama...

...pekmezi iz Velike.....


...moja malenkost prezentira izradu sunčane čipke - motiva....


....dokaz kako se  posjetitelji dive našoj čipki...

Ovo su samo neke od jaaaaaaako puuuuuuno fotografija te sam se evo potrudila na neki način dočarati dojmove koji su u svakom slučaju pozitivni. Najbolji dan je bio kada smo imali prezentacije , izlaganja, rad po skupinama te rasprave o problematici žena u ruralnim područjima gdje smo izlagali te donosili zaključke koji bi nam u buduće svima dobro došli. Savjeti, razgovori, usluge...ono bitno je:" Umrežavanje žena s ruralnih područja s ciljem poboljšanja kvalitete života..."

To bi bilo sve za ovaj puta, srdačan pozdrav!









Nema komentara:

Objavi komentar