srijeda, 26. kolovoza 2015.

Mozaik iz 2015.godine koji nema veze s čipkom ali ima veze s maštom, strpljenjem, voljom,...

Godinama sam skupljala"otpad" koji našim mještanima nije trebao.Tu su pločice Mate i Jurice Ivčinog, Bojane i Ilije Lučić, Mate i Mare Radovanović, kumova Tadije i Martine Lovrić, Zdravka i Katice Vukovac iz Korenice, komadići granita iz Italije, oblog kamenja sa Save, bračkog kamena i tako dalje. Polupani komadi zidnih pločica su konačno dobili svoje mjesto. Ovih 3 m2 kod naše vanjske slavine za vodu, koja je blizu ulaznih vrata su dobili novi "look". Do prije nekoliko godina su tu bile plave pločice koje dale svoje, dotrajale, a onda sam im malo većim čekićem i ja skratila muke. Oko 3 godine se zid sušio, i ovo ljeto 2015. slikica je gotova. 

Na prvoj fotografiji je sam početak.....


.....ovo je već gotova slika....



....a na ovoj je i mozak mozaika, ako smijem tako reći :)



....da je mogla biti bolja, mogla je, no slijedeća će vjerujem biti još bolja..... tri tjedna kasnih poslijepodneva, koje sam korisno provela i istinski uživala. 
:)

Nema komentara:

Objavi komentar