nedjelja, 23. listopada 2016.

Sunčana čipka - motivi sa OPG-a Šarčević Ilije na Međunarodnom 20. festivalu čipke u Lepoglavi

Čast i zadovoljstvo mi je predstaviti čipku s našeg gospodarstva koju sam s ponosom izložila i predstavila na Festivalu čipke u Lepoglavi od 22.-25.rujna 2016. godine. Dio tradicijskog ruha poput otarčića, marame koja se nosi oko vrata (ćošak), svatovskih otaraka i suvremenog nakita sam s ponosom izložila i pokazala posjetiteljima u prostoriji Jamnić galerije u Lepoglavi. Veliko priznanje mojem dugogodišnjem radu i ljubavi prema čipki je svakako pohvala mojih radova dr. Tihane Petrović Leš.  Iznimno sam zadovoljna zanimanjem za čipku te sam puna dva dana s oduševljenjem prezentirala izradu čipke posjetiteljima. Kroz nekoliko fotografija ću pokušati dio postava i dojmova .... Lijepo druženje s dragim ljudima je svakako jedan od razloga koji nas uz čipku povezuje.




Nema komentara:

Objavi komentar