nedjelja, 29. travnja 2012.

MALECKI MOTIVIĆI




Kako sam uopće počela raditi malecke motiviće?


Moja baka  Mara je rodom iz Jaruga, prekrasno selo na području naše općine i filijala naše Župe, bila je jedna od motivalja svoga doba, još je živa i ne radi više ništa od ručnog rada jer ima Parkinsonovu bolest no voli vidjeti ono što napravim pa joj sve novine nosim na "kontrolu". Ona je izradila čipku od malih motiva za otarčić  mojoj mami, pa sam po uzoru na njezin rad počela izrađivati svoje "malecke".




Zar nisu prelijepi? 

... prvo sam ih nekoliko oparala da bi vidjela kako se rade i sastavljaju dio po dio, te ih polako sve popravila uz bakinu pomoć...naslijedila sam i njezinu veliku ramu, a mala je "stekla noge". Ja sam prvo male radila na komadu plastike koju sam sama oblikovala, jer se nikome nije dala raditi tako mala rama,  i rezala zupce, a sada imam pravu drvenu ... Kao znak zahvalnosti mojoj baki sam stavila "malecke" na žig  registriran u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo, koji imate priliku vidjeti  na početku svakog posta.....

Svima lijep pozdrav!





2 komentara:

  1. stvarno treba imati strpljenja za ovako prekrasne radove a najviše ljubavi prema tome što se vidi i iz priloženih radova koje sam do sad vidjela :)
    Lijepo je što nastavljaš tradiciju izrade i što te tome poučila i poučava tvoja baka :)
    lijepi pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, strpljenja, rada, motivacije, mašte, kreativnosti i još malo onoga što dobiješ genima i eto rezultata. Rad na ovakvim stvarima me čine potpunom i jednostavno uživam... Lp.

      Izbriši